Шановні студенти!
Ви розпочали вивчення нової дисципліни "Анатомія, фізіологія і гігієна дітей шкільного віку".
Метою викладання анатомії людини є набуття кожним студентом глибоких знань з
анатомії в світлі природничо-наукових уявлень про будову та функції органів та організму
людини в цілому.
Завдання навчального предмету
- вивчити будову тіла людини, складових його систем, органів, тканин на основі сучасних
досягнень макро- та мікроскопічної анатомії, фізіології та біології;
- в процесі вивчення анатомії людини розглянути індивідуальні, статеві та вікові особливості
організму;
- під час вивчення анатомії органів, систем органів та апаратів формулювати у студентів
системний підхід до розуміння будови організму в цілому, всебічно розкриваючи взаємозв’язок
та взаємозалежність окремих частин організму;
- сформулювати у студентів наукову уяву про взаємну залежність та єдність структури і
функції органів людини, їх мінливості в процесі філогенезу і онтогенезу; показати
взаємозв’язок організму в цілому з умовами навколишнього середовища, що змінюються, вплив праці і соціальних умов на розвиток і будову організму, значення праці як одного з
вирішальних факторів антропогенезу;
- розкрити прогресивне теоретичне та практичне значення основних досягнень в анатомії
людини; підкреслити пріоритет вітчизняних досягнень в різноманітних питаннях анатомії;
- одночасно з набуттям знань про будову органів, систем органів та організму в цілому
необхідно розвивати у студентів вміння добре орієнтуватись в складній будові тіла людини,
вільно знаходити, визначати положення і проекцію органів і їх частин.
ІІІ
семестр
|
||||||||
Модуль
1. Загальнотеоретичні основи функціональної
анатомії
|
||||||||
Змістовий модуль 1. Загальнотеоретичні основи функціональної анатомії
|
||||||||
Тема
2. Структурна й функціональна характеристика клітин (слайдовий ряд)
|
||||||||
Тема
3.Основні типи тканин людини. Органи, фізіологічні й функціональні
системи
|
||||||||
Тема
4. Зв’язок організму з
довкіллям. Вплив екологічних, психологічних,
військових факторів на діяльність організму. Контроль змістового модуля
1.
|
||||||||
Модуль 2. Опорно-рухова система |
||||||||
Тема
5. Загальна анатомія
кісток та їх поєднань.
|
||||||||
Тема
6. Скелет тулуба. Скелет черепа. Скелет кінцівок. Практична
робота «Скелет тулуба, верхніх та нижніх кінцівок».
|
||||||||
Тема 7. Вплив екологічних, психологічних, військових факторів на кісткову систему. Контроль змістового модуля 2.
Шановні студенти! Усно |
||||||||
Тема
8. Загальна анатомія
скелетних м’язів.(слайдовий ряд) Топографічна та функціональна характеристика м’язів тулуба
та голови, верхніх та нижніх кінцівок (цікаві факти про м'язи)
|
||||||||
Тема
9.Вплив екологічних, психологічних, військових факторів на м’язову систему. Контроль
змістового модуля 3.
|
||||||||
Модуль 3. Спланхнологія
– анатомія внутрішніх органів
|
||||||||
Змістовий
модуль 4. Анатомія внутрішніх органів.
|
||||||||
Тема 10.
Загальна характеристика внутрішніх органів. Травна система. Дихальна система.
Вплив екологічних, психологічних, військових факторів на травну та дихальну системи.
|
||||||||
Тема 11.
Органи виділення. Вплив екологічних, психологічних, військових факторів на видільну систему.
|
||||||||
Тема 12. Органи кровообігу.
Будова серця. Практична робота «Судини великого кола кровообігу».
|
||||||||
Тема 13. Анатомія внутрішніх органів. Контроль змістового модуля 4.
|
||||||||
Модуль 4. Неврологія –
вчення про нервову систему
|
||||||||
Змістовий
модуль 5. Центральна та периферична нервова система
|
||||||||
Тема 14. Загальна характеристика нервової системи. Спинний мозок. Головний мозок.
|
||||||||
Тема 15. Практична робота «Центральна нервова система. Периферична нервова
система».
|
||||||||
Тема 16. Вегетативна нервова система
|
||||||||
Тема 17. Вплив екологічних, психологічних, військових факторів на нервову систему. Контроль змістового модуля 5
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий